درحال بارگذاری

گروه: اقتصادی / حوزه نفت و انرژی/تهران/ایران شناسه: ۲۳۰۰۲۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۳۸ : ۱۳ بازدید: ۱۹۷دیدگاه: ۰

پایتخت با کمبود جدی گاز مواجه است!

پایتخت با کمبود جدی گاز مواجه است! معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران اعلام کرد که این استان با کمبود جدی گاز مواجه است و برای فصول پاییز و زمستان در حال تدارک هستیم.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي «نيک رو»، عبدالرضا چراغعلی شامگاه دوشنبه در حاشیه جلسه کارگروه کاهش آلودگی هوا به خبرنگاران گفت: یکی از مشکلات اساسی در استان تهران کمبود ۱۵۰ میلیون متر مکعب گاز است و برنامه ریزی لازم برای پاییز و زمستان انجام شده تا با کمبود مواجه نشویم.

وی تاکید کرد: با توجه به وضعیت پاییز و احتمال آلودگی هوا، تکالیف دستگاه های مختلف جهت کنترل آلودگی هوا ابلاغ و مکلف به اجرا شدند.

معاون استاندار تهران در خصوص جلوگیری از تردد خودروهای فرسوده در سال ۱۴۰۱ گفت: برنامه ریزی و ظرفیت سنجی لازم در سال ۱۴۰۰ انجام می‌شود و طبق قانون از سال ۱۴۰۱ از تردد خودروهای فرسوده جلوگیری می شود.

وی در خصوص غیبت ۱۰ عضو کارگروه در این جلسه گفت: با توجه به دستور استاندار تهران از امروز موضوع را پیگیری می‌کنم، چرا که دستگاه‌ها مکلف به حضور هستند و قرار شد نشست‌ها در فاصله زمانی کمتری برگزار شود.

چراغعلی خاطرنشان کرد: با توجه به فصل پاییز جلسات کارگروه کاهش آلودگی هوا به شکل منظم تری برگزار خواهد شد و از فرمانداران و شهرداران و سایر دستگاه های متولی می خواهیم در این جلسات با جدیت و اطلاعات کافی شرکت کنند.

به گفته وی، از هم اکنون وضعیت آلودگی هوا بشدت رصد و کنترل خواهد شد و در صورت نیاز جلسات فوق العاده نیز برگزار خواهد شد.

همچنین در این جلسه استاندار تهران از تمامی اعضای کارگروه آلودگی هوا خواست که در جلسات شرکت کنند.

انوشیروان محسنی بندپی تاکید کرد: در زمینه حفظ سلامت مردم با هیچ فردی و دستگاهی تعارف نخواهیم داشت و عملکرد تمامی دستگاه ها رصد و بررسی خواهد شد.

منبع: رکنا

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/23002کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب