درحال بارگذاری

گروه: اجتماعی / حوزه انتظامی و حوادث/ایران شناسه: ۲۲۸۱۳۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱ : ۱۳ بازدید: ۶۱۳دیدگاه: ۰

این پیرمرد شیاد را می شناسید؟ - فیلم گفتگو با مدعی نماینده بیت رهبری

این پیرمرد شیاد را می شناسید؟ - فیلم گفتگو با مدعی نماینده بیت رهبری متهم غصب و جعل نهاد‌های حاکمیتی و امنیتی شناسایی شد. ...

به گزارش پايگاه خبري تحليلي «نيک رو»، متهم غصب و جعل عنوان نماینده دفتر مقام معظم رهبری و وزارت اطلاعات که در قالب کارشناس عتیقه و پیش فروش مسکن و خودرو به صورت غیر قانونی فعالیت داشت، در استان تهران شناسایی و دستگیر شد.

با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) فردی به نام رضا همتی حاجی پور که متهم به غصب و جعل دفتر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و وزارت اطلاعات بود، مورد رصد اطلاعاتی قرار گرفت و پس از شناسایی در استان تهران با هماهنگی مرجع قضایی دستگیر شد و از تداوم فعالیت محرمانه اش ممانعت به عمل آمد.

 

 

رضا همتی حاجی پور بازداشت شد

نامبرده با منتسب کردن خود به عنوان نماینده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و وزارت اطلاعات، در قالب کارشناس عتیقه، زیرخاکی، دفینه و پیش فروش مسکن و خودرو، به بهانه اینکه سود حاصله از این راه صرف تولید ملی، مسکن محرومان و واگذاری خودرو و امورات دیگر خواهد شد، برای اغفال و کلاهبرداری از افراد مختلف و مالکان زمین اقدام می کرده است.


هزار شاکی در پرونده پیرمرد شیاد

برابر اعترافات و مستندات پرونده متهم با سوءاستفاده کردن از اسناد، مکاتبات، پیامک و نرم افزار های جعلی از طریق سرشاخه های مختلف در سراسر کشور، بیش از ۱۰۰۰ نفر را فریب داده و مبالغ زیادی از مالباختگان و فریب خوردگان کلاهبرداری کرده است.

بر همین اساس پس از دستگیری، حساب های نامبرده مسدود و جهت رسیدگی پرونده تحویل مرجع قضایی گردید.

وزارت اطلاعات اعلام کرده است: سربازان گمنام امام زمان (عج) با هر گونه جعل و سوء استفاده از عناوین نهاد های حاکمیتی و امنیتی، بدون اغماض برخورد خواهد کرد و ملت شریف و عزیز ایران هم در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را با ستاد خبری ۱۱۳ وزارت اطلاعات در میان بگذارند.

منبع : رکنا

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/22813کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب