درحال بارگذاری

گروه: سیاست/ایران شناسه: ۱۹۵۹۲۲۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۰ : ۱۰ بازدید: ۴۱۹دیدگاه: ۰

بقاء بر میت و لجبازی با دولت سیزدهم!

بقاء بر میت و لجبازی با دولت سیزدهم! آقای پزشکیان بقاء بر میت چیزی را حل نمی‌کند اگر مشکلی دارید به خدا پناه ببرید و از خدا یاری بطلبید. خیلی‌ها گناه داشتند توبه کردند و خدا آنان را بخشید.

پايگاه خبري تحليلي «نيک رو»، به گزارش روزنامه «دنیای اقتصاد» آقای مسعود پزشکیان نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفتگویی مطالبی عنوان کرده است که با توجه به مطالب مطرح شده می‌توان آن را نوعی فرار به جلو عنوان کرد.
به همین خاطر نکاتی قلمی می‌شود تا سیه روی شود هر که در او غش باشد.
آقای پزشکیان بقاء بر میت چیزی را حل نمی‌کند اگر مشکلی دارید به خدا پناه ببرید و از خدا یاری  بطلبید. خیلی‌ها گناه داشتند توبه کردند و خدا آنان را بخشید.
روحانی این مرده متحرک با حمایت‌های امثال شما هشت سال مردم ایران را به غل و زنجیر کشید تا جایی‌که خیلی از پدران باشرف خانواده‌ها اقدام به فروش کلیه خود کردند تا خانواده‌هایشان از هم نپاشد.
آیا در مقابل جنین‌فروشی و تن‌فروشی‌های علنی دوران به اصطلاح تدبیر و امید که آرای مردم را با فریبکاری به کیسه گدایی روحانی ریخته‌اید پاسخی دارید؟
آیا در مقام معاون اولی قوه مقننه چه اقداماتی در خصوص چالش‌های ناهنجار جامعه، علی‌الخصوص شهرک‌های لاکچری دوستانتان و زمین‌خواری و جنگل‌خواری، کوه‌خواری و دریاخواری، ۶۰ تن طلای دزدیده شده و ۱۸ میلیارد دلار گم‌شده، حقوق‌های نجومی، سیطره آقازاده‌ها و دامادها، هزارفامیلی، ترک فعل قانونگذاری جهت انجام عمل جراحی و ده‌ها مورد دیگر چه اقداماتی کرده‌اید که امروز دایه مهربان‌تر از مادر شده‌اید؟
آیا تا به‌حال از مراجع ذیصلاح خواسته‌اید عملکرد ۴۲ سال شما را از دانشگاه تا امروز بررسی کنند تا مردم نسبت به صداقت و اعمال شما اطلاعات کافی داشته باشند.
چرا می‌خواهید پشت حسن روحانی این مرده سیاسی و اجتماعی خود را پنهان کنید مگر نمی‌دانید که در جامعه انقلابی و اسلامی باید همه مسئولین پاسخگوی اعمال خویش باشند زیرا اسلام و انقلاب با کسی عقد اخوت و خویشاوندی ندارد.
آیا در انتخاب استانداران دولت روحانی، شما نمایندگان نظر نمی‌دادید و افراد مورد نظر خود را معرفی نمی‌کردید چرا این امر از نظر شما، دیروز حلال بوده و امروز حرام شده است پس جز هدف تضعیف وزیر کشور و نتیجتا تضعیف دولت سیزدهم هدف دیگری را ندارید.
شما که هم اکنون شورای امنیت را زیر سئوال می‌برید و می‌گویید با لجبازی نمی‌شود کشور را اداره کرد آیا این زخم‌زبان را در زمان روحانی هم داشتید؟ ولیکن انصاف کن بد تویی یا من.
گفته‌اید حاکمیت باید مشکلات خود را با کشورهای منطقه حل کند و عده‌ای با روحانی مخالفت سیاسی کردند نگذاشتند کاری پیش ببرد.
آیا اصلاح‌طلبان تا کی پنبه بر گوش داشته باشند تا حقایق را نشنوند مگر شعارهای آیت‌الله رئیسی را در انتخابات نشنیدید که گفت ایجاد ارتباط با کشورهای منطقه و همسایگان در اولویت ماست. پس  توصیه می‌کنیم دست از این عصای پوسیده بردارید زیرا افتادن از آن بسیار سنگین خواهدبود.
گفته‌اید عده‌ای همیشه مخالف روحانی بودند عرض می‌شود مردم آرزوی نابودی او را داشتند تا از منجلاب ایجاد شده‌اش نجات یابند.  
لذا پیشنهاد می‌شود از لجبازی با دولت انقلابی دست بردارید و از زنده کردن یاد و خاطره تلخی‌ها و دروغ‌های  این فرد دروغگو بپرهیزید که این نسخه ترا هرگز شفا نمی‌بخشد.

ابراهیم صدوقی

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/19592کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب