درحال بارگذاری

گروه: سیاست/ایران شناسه: ۱۹۳۸۶۲۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۳۵ : ۱۰ بازدید: ۳۹۱دیدگاه: ۰

عصبانیت اصلاح‌طلبان!

عصبانیت اصلاح‌طلبان! چرا اهالی اصلاحات از حضور آیت‌الله رئیسی در مناطق محروم کشور این همه عصبانی هستند؟

پايگاه خبري تحليلي «نيک رو»، چرا اهالی اصلاحات از حضور آیت‌الله رئیسی در مناطق محروم کشور این همه عصبانی هستند؟
چرا نمی‌خواهند رئیس جمهور طبق قول انتخاباتی خود در بین مردم باشد و مشکلات را از نزدیک برای چاره‌اندیشی بررسی کند و اقدام به رفع آن‌ها نماید؟
چرا آقای علی صوفی دبیرکل حزب پیشرو اصلاحات که پیوسته دُم زخمی با خود حمل می‌کند بدون رعایت اخلاق سیاسی، رئیس جمهور دولت سیزدهم را پیش داوری می‌نماید؟ تا حضور او را در بین مردم کمرنگ و مردم را از دولت ناراضی کنند.
چرا آقای پزشکیان، این آدم خوش‌ظاهر و بدباطن که کارش جز ایجاد شبهه در عملکرد دولت جهادی تازه‌نفس آیت‌الله رئیسی نیست از عملکرد ۴۲ ساله خود که غیر از مردم‌فریبی و زراندوزی و دامادپروری از او ندیده‌ایم نمی‌گوید؟
و ...
پس کاسه‌ای در زیر نیم‌کاسه آنان هست و نمی‌دانند که کاسه‌اشان ترک برداشته است.
 آقایان بهتر است اول بر کفن خود توجه داشته باشند که از جنس آتش است زیرا سرنوشت کشور و مردم در این ۴۲ سال در دست نامبارک اینان بود.
کسی‌ که نتواند حسابگر اعمال مسئولیت خویش باشد هر نوع اظهار نظر چنین افرادی نسبت به دولت سیزدهم جز تخریب و انحراف افکار عمومی نیست که ایران ویران تحویلشان داده‌اند البته نیروهای انقلابی مانع نقد و انتقاد از عملکرد دولت نخواهد بود بلکه تعجب و بی‌انصافی در قضاوت زودهنگام کسانی است که بار سنگین گناه بر دوش دارند و می‌خواهند با گفتار ناصواب، خود را از گذشته خویش برهانند.
یکی از دلایل هجمه‌های زودهنگام این آقایان، عدم تحمل دولت سیزدهم در حل مشکلات اساسی کشور و مردم می‌باشد که متاسفانه اینان در حال آویزان به قضاوت نشسته‌اند تا عقل و انصاف خویش را مانند نعش آویزان خود وارونه نشان دهند.
البته فراموش کرده‌اند که ملت انقلابی ایران  دست ناپاک همه خائنین بر مردم و کشور را به‌درستی شناخته‌اند و دیگر نمی‌خواهند مثل ۸ سال گذشته گرسنه بخوابند و یا گور خواب باشند.

ابراهیم صدوقی

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/19386کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب