درحال بارگذاری

گروه: اجتماعی / حوزه رفاه و آسیب های اجتماعی/ایران شناسه: ۱۷۰۵۵۱۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۳۰ : ۰۶ بازدید: ۲۰۱دیدگاه: ۰

توزیع تجهیزات ضدکرونایی ستاد اجرایی فرمان امام در استان فارس

توزیع تجهیزات ضدکرونایی ستاد اجرایی فرمان امام در استان فارس مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) فارس گفت: در قالب پویش «احسان سلامت» تعداد ۳۰ عدد کپسول ۴۰ لیتری اکسیژن و ۷ دستگاه بای‌پپ با هزینه‌ای بالغ بر حدود ۵۰۰ میلیون تومان تهیه و در اختیار علوم‌پزشکی شیراز قرار داده شد.

ابوالفضل خروطی گفت: با توجه به افزایش شمار مبتلایان به کرونا و نیاز مبرم به تجهیزات پزشکی، بنیاد احسان با طرح احسان سلامت به کمک حوزه درمان و بهداشت پرداخت.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي «نيک رو» به نقل از روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان فارس، او با اشاره به کمک‌هایی که در این طرح انجام شده گفت: تعداد ۵۰۰ کپسول اکسیژن، ۱۵۰ دستگاه بای‌پپ و ۱۷ دستگاه ونتیلاتور به مراکز علوم پزشکی استان‌هایی که شرایط حادتری در حوزه کرونا دارند، اهدا می‌شود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در فارس عنوان کرد: بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در قالب پویش «احسان سلامت» در راستای مشارکت در رفع نواقص و کاستی‌ها و موانع موجود در مقابله با بیماری کووید ۱۹، تعداد ۳۰ عدد کپسول ۴۰ لیتری اکسیژن و ۷ دستگاه بای‌پپ را با هزینه‌ای بالغ بر حدود ۵۰۰ میلیون تومان تهیه و در اختیار علوم‌پزشکی شیراز قرار داده است.

خروطی ضمن آرزوی سلامتی برای سفیدپوشان عرصه سلامت و تمام کادر درمان، با بیان اینکه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) همانگونه که از ابتدای شیوع این بیماری منحوس با برگزاری رزمایش‌های مختلف، اعم از توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی، کمک‌های مومنانه و تولید واکسن در کنار مردم بوده است، گفت: در این مرحله نیز با اهداء تجهیزات پزشکی یار و همراه مردم خواهد بود.

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/17055کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب