درحال بارگذاری

گروه: اجتماعی / حوزه سلامت/ایران شناسه: ۱۲۵۸۰۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۵۶ : ۰۸ بازدید: ۱۹۲دیدگاه: ۰

فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا شهر تهران:

رئیس جمهور شخصا به موضوع واردات واکسن ورود کردند

رئیس جمهور شخصا به موضوع واردات واکسن ورود کردند فرمانده ستاد مقابله با کرونای کلان شهر تهران گفت: در تهران ۳ میلیون و ۱۸۰ هزار نفر تا به امروز واکسینه شده اند که ۷۱۵ هزار نفر آن‌ها دُز اول و دوم را دریافت کرده اند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي «نيک رو»، دکتر علیرضا زالی با اشاره به آغاز کار مرکز تجمیعی جدید واکسیناسیون در شرق تهران، افزود: همانطور که بار‌ها اعلام شده است یکی از موضوعات مهم برای مقابله با ویروس کرونا بحث توسعه و تسریع فرآیند واکسیناسیون عمومی است و در آینده مراکز واکسیناسیون متعدد دیگری در شهر تهران افتتاح خواهد شد.
فرمانده ستاد مقابله با کرونای کلان شهر تهران با بیان اینکه رئیس جمهور شخصا به موضوع واردات واکسن ورود کردند، افزود: به نظرمی رسد روز‌های آینده خبر‌های خوشی را درزمینه بالا بردن حجمی واردات واکسن وتولید داخل داشته باشیم.
دکتر زالی درباره روند واکسیناسیون در تهران، گفت: خوشبختانه در تهران ۳ میلیون و ۱۸۰ هزار نفر تا به امروز واکسینه شدند که ۷۱۵ هزار نفر آن‌ها دز اول و دوم را دریافت کردند و واکسیناسیون گروه سنی ۶۰ تا ۷۰ سال به عدد ۷۱.۵ درصد و در بالای ۷۰ سال به حدود ۷۰ درصد رسیده است.
فرمانده ستاد مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران تصریح کرد: اگر همین روند ادامه پیدا کند به زودی گروه‌های هدف ما در تهران واکسینه خواهند شد. در استان تهران ۱۴ میلیون و ۶۰۰ هزار جمعیت داریم که ۱۰ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر آن‌ها گروه‌های هدف هستند.
دکتر زالی با اشاره به اینکه به سرعت میتوانیم زودتر از موعد مقرر گروه‌های هدف را پوشش دهیم، بیان کرد: خواهش من از همه این است که برای دریافت نوبت حتما نوبت گیری کنند تا از ازدحام جلوگیری شود.
مرکز تجمیعی واکسیناسیون اشراق در شرق تهران امروز با حضور دکتر زالی و با همکاری بنیادبرکت به طور رسمی افتتاح شد.

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/12580کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب